tirsdag 30. november 2010

I denne søte førjulstid


Samme hvor godt man planlegger så skjærer det seg gjerne på et eller annet tidspunkt. Neste år skal man ikke ha tilrettelegging av juleverksted og adventskalender samme kveld.
Nå nærmer det seg midnatt og bitene begynner å falle på plass. Det eneste som mangler er nøkkelen til systua. Ikke fordi det er så enorme verdier der, men synet av et noe kaotisk arbeidsrom kan frata de lett påvirkelige syvendeklassinger lysten til å få sydd bunad her.

3 kommentarer:

  1. Tenk at du åpner hjemmet ditt og skaper syglede hos så mange små mennesker. Det er beundringsverdig. Lykke til med julverksted i dag!

    SvarSlett
  2. Nå, fru Storlien, skulle jeg ønske vi bodde bygd-i-bygd nært hverandre! For jeg trenger hjelp med julegaver, alt har blitt utsatt, og du kunne kanskje trenge litt selskap i alt du holder på med :) så kunne jeg ha trådt støttende til! God klem fra meg!

    SvarSlett
  3. MammaogMer: Takk:) Det gikk fint i år også, men gjett om stillheten etterpå er god.
    Embla: ja, det vil jeg også! men da må nok du flytte sørover ( innbiller jeg meg).

    SvarSlett