mandag 14. juni 2010

hawaiian tropic - en utopi


Queenie er hva man kan kalle vel skåret for tungebåndet, og da Fruen for en del år siden kom hjem med dette skjørtet fra loppis, var dommen klar:
Å mamma, det er så vakkert at jeg vil gråte.
 I dag reiste Fruen på jobb utomhus før de søte små våknet og frøkna ble smal i øynene da hun kom hjem fra skolen og traff sin hjemvendte mor iført palmeblader og hibiskusblomster. Beundringen var ikke så stor nå, nå var reaksjonen har du vært ute av huset i det der? Vet du hva, det ser sånn ut at jeg vil spy.
Jaja, man kan ikke alltid være en hverdagshelt...

6 kommentarer:

  1. Ja, man får høre det :)

    SvarSlett
  2. Jeg syns det var fint, jeg! Hum, så hadde jeg altså fått passet mitt påskrevet .. ;) men som skjørt passer det bra, de skal være litt sprelske! Ta en tur innom hos meg, jeg har en utfordring til deg, hvis du vil :) Klem!

    SvarSlett
  3. Til dere alle: Hun er ikke skvetten, den gode Queenie, men stort sett er jeg fremdeles helt og stilikon nummer en.
    Embla: Skjørt skal live litt opp i landskapet og jeg er så lei, så lei av å være svart, beige og grå. Nå skal jeg jammen a meg svinge meg litt!

    SvarSlett
  4. Hahaha, nå lo jeg godt! Herlig!

    SvarSlett