mandag 21. september 2009

Fotball-cup

Her forleden satt Fruen og Queenie som noen vrak foran fjernsynet da to australske badenymfer svevde over skjermen, toppløse og struttende på en lite troverdig måte. For å si det sånn - vi har sett mer bevegelige pupper...
Dette gjorde et visst inntrykk på frøkna som er svært fornøyd med å være flat som ei fele, og som har ambisjoner om å forbli flat som ei fele riktig så lenge. Etter litt harking og kremting lurte hun på følgende:
Hvorfor er det sånn at de som har sånne pupper som på en måte har en halv fotball på innsiden ikke bruker bh til bikinitrusene sine?
Ettersom Fruen ikke har noe pedagogisk eller vettugt svar på dette lar hun fotballen trille videre, og venter på mulige innspill i denne jakten på sannheten.
Kan det skyldes:
- Man har blåst alle pengene på silikon og har ikke råd til mer enn en halv bikini?
- Man synes dette er utrolig fint og lekkert og vil derfor dele dette med verden?
- man er litt i tvil om resultatet, og søker derfor bekreftelse fra verden på at dette er fint og lekkert?

3 kommentarer:

  1. Jeg har en teori om at damer som fremdeles henger fast i 80-talls og tidlig 90-talls "mote".
    Ved å vise seg toppløs for all verden i året 2009, har et aldri så lite markeringsbehov.
    Også tror jeg nok at dersom man ser på brystene sine som sin beste side, mangler noe ganske annet - men meg om det!
    Ellers er du nok inne på noe med de 3 lite pedagogiske forklaringene du selv har gjort rede for...

    SvarSlett
  2. På en måte skulle jeg ønske at nakenhet var en smule mer naturlig nå enn det var tidligere. For selv om det skrives opp og ned i mente om sex og alskens stillinger, så er vi blitt mer blyge og skamfulle over kroppene våre. Det er blitt mindre naturlig både for barn og voksne og være nakne.

    Silikonpupper ala halve fotballer er jo alt annet enn naturlig. Men det hører nok til sjeldenhetene at de jentene kler mer av seg enn oss med naturlige pupper. Så jeg kan ikke gi deg et godt svar på hva du skulle svart rett og slett.

    Om jeg skulle sole meg toppløs, handler det om alt annet enn markeringsbehov. Siden det ikke er så mye å markere. Det handler rett og slett bare om å ha det behagelig. Men sprade rundt hadde jeg nok ikke gjort, selv om jeg skulle ønske at verden var slik at vi kunne det: sprade litt mer rundt, helt naturlig.

    SvarSlett
  3. HKH: Enig, pupper er sjelden det viktigste.
    Mykstart: Jeg kan godt sole meg toppløs, men mister motet når jeg e romgitt av ungdommelige struttepupper. Queenie reagerte nok også fordi fasongen er litt annerledes enn det hun så fint omtaler som "våre" pupper.

    SvarSlett