onsdag 12. oktober 2011

Oops, I did it again

Som dere sikkert er aldeles enige i, er jeg liten og søt. Og hvem kan vel nekte meg noe som helst?
Joda, jeg kan nevne to...
Så her en dag, da jeg snuste meg frem til matmors fine Pippa ( den grå passer forresten veldig godt til meg og hadde den vært litt større kunne jeg sikekrt bodd i den) oppdaget jeg at det befant seg godsaker i bunnen. Heldigvis er jeg nettkjeftet som få, og det var en smal sal å fiske opp godteposen. Dessverre var det  bare sånne svarte  greier der. Jeg har smakt de før, men da var jeg bare en naiv valp så jeg gikk på med dødsforakt og smakte både lenge og vel. Men godt er det ikke, så jeg skjønner godt at hun lar det klisset ligge igjen...
Det kan umulig være sunt heller, når det er så vondt kan det umulig være bra å spise. Så egentlig gjør jeg henne en tjeneste. Bare så synd at hun ikke skjønte det, men bare skrek opp som en hyene, saumfarte veska og skjelte og smelte.
Ærlig talt, det er bare en gjenstand...
Ikke tok hun bilde av meg heller, så jeg må bruke dette fra forrige testrunde. Ved nærmere ettertanke kan det være fordi gangen så uvant ryddig ut på det bildet. Vanligvis er den ikke akkurat slik. Skulle ikke forundre meg om hun drar igang støvsugeren snart forresten. Sikkert best jeg smyger meg lydløst opp og finner et lite rede.

1 kommentar:

  1. Hei Laika. Kanskje du burde fått deg en jobb i tollvesenet, der tror jeg dine evner ville blitt verdsatt høyt. Med den fintfølende nesa di tror jeg du hadde klart å lukte deg frem til det meste.
    Ellers bør matmor holde veskene sine utenfor hunderekkevidde, hun må da vite av egen erfaring at det er vanskelig å styre unna fristende vesker...
    Hilsen Grete fra Lier

    SvarSlett