mandag 24. oktober 2011

det er den draumen

- at jeg var en ponni og nådde opp til kjøkkenbenken
- at jeg var en spenstig kenguru og hoppet opp på kjøkkenbenken
- at jeg var en blekksprut og snek en fangarm opp på kjøkkenbenken
- at jeg var en maursluker og slafset i meg alt på kjøkkenbenken med tunga
- at jeg var en fugl og fløy opp på kjøkkenbenken
- at jeg var en ku og viftet ned alt på kjøkkenbenken med halen
- at jeg var en sjiraff
- at jeg var et menneske med armer og bein

Men aller mest drømmer jeg om at det onde mennesket som står og tar bilde av meg enten gir meg en bolle, eller går fra kjøkkenet slik at jeg kan prøve, prøve, prøve å komme meg opp på kjøkkenbenken.

3 kommentarer:

  1. Artig historie:) Blir vel hardt til magen med hveteboller...eller?
    Trine:)

    SvarSlett
  2. Det spørs om du ikke trenger et lite kurs av meg. Ingenting av det som ligger på benken er for oss. Hilsen Donna snart 12
    Ps men jeg passer på å kose meg i den forbudte sofaen når de som lager reglene ikke er hjemme
    mpp

    SvarSlett