søndag 25. oktober 2009

Tre på topp

Her tusler man rundt og tror man har sånn noenlunde kontroll på livet, helt til man kommer på at det var visst en aldri så liten utfordring som har ligget på vent en aaaldri så liten stund.
Oppfordringen kommer fra Sulvis, og svarene kommer her: Les og lær...
1. Skriv tre ting du husker som om det var i går:
- Første gang jeg skjønte at Høvdingen var oppriktig interessert
- Da jeg fikk vite at Storesøster var død
- Da jeg fikk vite at forlaget som skulle utgi boken min la ned driften(kan også leses dritten)
2. Skriv tre ting du misliker:
- Å ha kalde tær
- Oliven, beklager altså emn det er nesten like ille som fetaost. Argh. Om noen lurer på hvorfor Hellas ikke er høyt oppe på lista over favoritt-feriemål, dette er en del av årsaken.
- Utakknemlige hunder som stikker av akkurat når man har to minutter til overs til lufting før avreise.
3. Skriv tre ting du liker godt:
- Å skrive, og formidle fag og skaperglede
- Å ha god tid og penger på kort hos Sephora eller andre ekstremt velutstyrte sminke/hudpleieforhandlere
- Å lese gode bøker, enten for meg selv eller høyt for de søte små
4. Skriv tre blogger du besøker daglig:
Litt avhengig av hvor ofte de oppdateres, men kan vel si at disse er et must i hverdagen; Alt Godt, Frøken Makeløs, SouleMama
5. Skriv tre sanger du hører på for tiden:
- Ahem, vanskelig siden radioen surrer og går så man er prisgitt Radio Norge. Dermed blir det en del DonkeyBoys, men ellers et assortert utvalg fra de siste fire tiår...
6: Skriv tre tv-program du følger med på:
- Skal vi danse, med Queenie
- Grey's Anatomy, mens det strykes/strikkes
- C.S.I. Miami mens det humres friskt over dårlige replikker servert med og uten solbriller og blikket festet i solnedgangen.
7: Skriv tre bloggevenner du vil sende denne videre til:
Denne gå videre til MykStart, Prinsessen av Makedonia og Frøken Makeløs.

Hvis noen andre har lyst - skriv i vei!

2 kommentarer:

  1. Flott liste!
    Den utfordringen tar jeg på strak arm, da har jeg jo noe å gjøre i morgen også!

    SvarSlett
  2. HKH: Fint - viktig å være aktivisert:)

    SvarSlett