tirsdag 13. oktober 2009

May I help you?

Dere begynner kanskje å bli sånn passe godt kjent med Fru Storlien & co etter hvert? Bloggen har ruslet og gått i noen måneder, nye lesere kommer til ( og forhåpentligvis faller ikke altfor mange fra). I dag skinner sola på upussede vinduer og vitner om at vi sårt trenger fast dekke på veien forbi hjemmet. Men, det var ikke det man skulle skrive om. I dag trekker Fruen seg elskverdig tilbake og lar dere overta; I dag kan dere fritt stille spørsmål, og etter beste evne og motivasjon skal Fruen svare dere. Det må dog sies - alder er intet tema.

10 kommentarer:

  1. Det er mulig du har satt det på trykk før, men jeg lurer altså på:
    - Hvor lenge har du jobbet for deg selv hjemmefra?, jeg vet jo at du ikke alltid har gjort det..

    Sånn ellers føler jeg at kjenner deg litt i løpet av disse mnd. så det var alt herfra..
    Over og ut!

    SvarSlett
  2. Hvor i landet vårt bor du? Det lurer jeg på, og hvor gammel du er da selvfølgelig, hihi. Anne

    SvarSlett
  3. Først vil jeg bare si at jeg synes du har en utrolig fin blogg, og jeg liker skrivestilen din veldig godt :)

    Jeg lurer hva dine favoritter er blant filmer og bøker?

    SvarSlett
  4. Jeg lurer på hvor barndommens dal ligger...?:)

    SvarSlett
  5. Jeg lurer på om det kommer bok snart! Som jeg kan kjøpe :-D

    SvarSlett
  6. Er det noe jeg skulle ønske, så er det at jeg kunne sy mine egne klær... når lærte Fruen seg å sy? Og var det et selvsagt yrkesvalg? Takker for en fin blogg!!

    SvarSlett
  7. Syr du ofte klær til deg selv, eller handler du mest i butikker?

    SvarSlett
  8. Jeg lurer på hva du ler av?

    SvarSlett
  9. Til dere alle - svarene kommer etterhvert. Muligens blir det noen egne poster.

    SvarSlett
  10. Jeg er kanskje litt sent ute, men kommer med et spørsmål likevel :)
    Hva vektlegger du når det gjelder barneoppdragelse? Ser du på deg selv som en streng mor?

    SvarSlett