fredag 3. desember 2010

Nå er det slutt


Ikke flere sene kurskvelder! Nåja, ihvertfall ikke i å ettersom  alle høstens kurs er avsluttet. Noen bunader ble ferdige, andre ikke. Noen elever fortsetter på kurs mens andre tar en pause og fyller kveldene med andre aktiviteter.  Nå ligger det mange gode mammauker foran Fruen med frihelger og frikvelder, før det braker løs igjen på nyåret. Helgekurs hvor dere kan bli gode venner med symaskinene deres blir det også, og selvsagt burde man her og nå markedsført dette kraftig. Men med tanke på følgende venter vi til over jul;
- de fleste tenker nok mer på hva som skal ordnes til jul enn hva man skal gjøre i helgene utover senvinteren
- og ikke minst, ettersom Fruen ikke er i stand til å finne igjen den gromme oversikten med kursdatoer må hun pent vente på diverse kurskataloger for å finne ut når hun skal hvor...Heldigvis har man såpass kontroll at man vet hvilke husflidslag man har sagt ja til, slik at man også vet hvilke kataloger man skal sjekke!

2 kommentarer:

  1. Hvil bein og hode, ønsker deg en god kursfri kveld.

    SvarSlett
  2. Jeg har enda ikke skrevet ordentlig om den gode kursopplevelsen hos deg - kanskje jeg skal vente til du legger ut kursdatoene så får du litt ekstra markedsføring. Jeg tror det. Jeg vil gjerne hjelpe til å spre sygleden!

    Her sys det for harde livet på julegaveprosjekter, og alle klesprosjekter er lagt til side. Dog har jeg nylig kjøpt to vakre Libertystoffer som skal bli sommerskjorter til min elskede. Her er det ambisjoner...

    Jeg syr så mye at bloggen lider. Tenk det.

    Ønsker deg og dine en riktig god kveld og helg!

    SvarSlett