onsdag 10. februar 2010

Hjelp mottas!

Twilight-sagaen er nå ferdiglest, og bevares. Kjærligheten er rødglødende som vampyrøyne og varm som et varulvhjerte. Selv kunne man kanskje tenke seg å være sytten år og ha all visdommen en hundreåring har. Men, slik er det ikke- Isteden sitter man her. Førti år, askeblond og frustrert.
Mulig har noen ørsmå detaljer gått Fruen hus forbi, men hjelp meg her da dere? Så vidt Fruen har forstått, har ikke vampyrer hjerte. Ei heller er behovene for mat, drikke og etterfølgende toalettbesøk til stede. Hittil tyder alt på at det er minimalt med kroppsvæsker i disse vesenene. Spørsmålet er da, hvordan i all verden kan de få barn?
Enlighten me, please!

6 kommentarer:

  1. Ved selvbestøvning. Det ligger i ordet - støv. Knusk tørt.
    Jeg tror sågar det er dårlig med kyssing der i gården.
    Trist liv å være vampyr ...

    SvarSlett
  2. Strålende forslag! De driver neppe med kloning.

    SvarSlett
  3. Gunnhild: Huff og huff, det høres som et kjipt prosjekt...
    Anita: Nei, kloning kan det ikke være. Jeg funderer videre på manglende kroppsvæsker!

    SvarSlett
  4. Haha, det er bare meningen at vi skal godta det.
    På samme måte som vi skal godta at Vampyrers hud plutselig ser ut som diamanter.
    Det at de er så iskalde får meg til å tenke at et unskyld at jeg sier det sånn rett ut - samleie med en vampyr må være en relativt frossen affære.
    Og når vi først er inne på besvangring: Det var jo veldig "hendig" og "praktisk" at svangerskapet tok så kort tid og at vampyrer vokser i rasende fart frem til de er 17 år for deretter og stoppe aldringsprossessen.

    Jeg undres nå også over dette med kroppsveskene - så takk for det!

    SvarSlett
  5. HKH: Bare hyggelig å spre frustrasjon!

    SvarSlett
  6. Nei, se, den biten hopper jeg elegant over å fundere på - det skulle nok bare forkludre - istedet fantaserer jeg meg inn i Bella og Edwards romantiske, fantastiske kjærlighet! .. og drømmer og håper at det en dag, kanskje, kan bli meg til del .. *sukk* ;)
    Gleder meg til neste filmen!
    Klemme på!

    SvarSlett