lørdag 8. august 2009

Du skulle bare visst!

Man har fått seg tellesystem, og kan sjekke aktuelle søkeord. Det viser seg at mange slenger innom Fruen i sin jakt på bleking av bunadskjorter. Det er jo for så vidt et interessant tema, i likhet med avskjedsgave. Men så lurer man jo på - hva har dere mest lyst til å lese om?
Det blir et liten pause her nå, lengden er væravhengig, men i mellomtiden kan jo dere tenke litt på hva dere synes Fruen skal skvaldre om de nærmeste ukene. Og - ettersom man altså ikke er noen Snåsafrue, her er det skriftlige ønsker som teller. Tankeoverføring nytter ikke hos denne dama.

6 kommentarer:

  1. Jeg syns du skal skrive om det som faller deg inn - sånn som du gjør nå! Jeg koser meg med innleggene dine og gleder meg til pausen din er over - ikke at jeg ønsker meg regn altså!! :o)

    God helg fra Kari Anne

    SvarSlett
  2. Koser meg også her hos deg! :) Liker snerten du har i innleggene, og det kan gå i hva som helst da. Bare du skriver! Klem på deg :)

    SvarSlett
  3. Hei du! Jeg leser gjerne mer om barndommens dal og syprosjekter :-)

    SvarSlett
  4. Heia fru Storlien slik som du er og skriver akkurat nå! Liker blandingen din jeg, om det nå er fra barndommens dal, Høvdingen, håndarbeid eller annet fra fru Storliens omgivelser. Håper du har det fint på ferie, men skal bli hyggelig å få deg "hjem" igjen også:-)

    SvarSlett
  5. Jess. Heia fruen som det er nå. Litt av hvert, alltid med litt krydder og aldri likegyldig.

    SvarSlett
  6. Alle: Takk! Jeg blir innimellom litt usikker på hva jeg egentlig blogger om, men ser at det blir omtrent som tankene mine - altså lett springende for å si det mildt!

    SvarSlett