tirsdag 31. desember 2013

nytt år, nye muligheter





Takk for godt selskap i 2013. 
Takk for alle kommentarer, eposter, muntlige innspill og all tankevekkende, inspirerende og morsom lesning på andre blogger.


Kanskje burde jeg rundet av året med et tilbakeblikk på året som har gått. Kanskje burde jeg oppsummert og reflektert og grunnet og fundert.
Men nei. Jeg har to mål for 2014:

- Slutte å tenke så mye på hva som har vært og hva som kunne, skulle og burde vært annerledes.

- Le mer! 

Og ja. De henger godt sammen de to målene…Såpass godt at jeg kan slenge på et til:

bli tynn, vakker, gjennomtrent, språkmektig, berømt, publisert og sist men ikke minst;
omtalt i alle medier som en god mor, fantastisk kone, sympatisk venninne, strålende kokk, gudbenådet forfatter, eksemplarisk hundeeier, visjonær kurslærer og på alle mulige måter bli oppfattet, omtalt og husket som et unikum!

 ( Kort sagt bli litt modigere )




4 kommentarer:

  1. Noen ganger kan det være like greit å ikke tenke så mye etter. Å heller være i - istedenfor å se alt utenfra - er en kunst.

    Ønsker deg en fin nyttårsaften og et godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Veldig god plan. Godt nytt år til deg også.

    SvarSlett
  3. Hei hei! Jeg holder en knapp på "le mer", det er det enkleste :-)
    Riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Det hadde vært fint å kunne le sammen med deg;) Godt nytt år!

    SvarSlett