tirsdag 17. desember 2013

med kjærlig omtanke


Dere får kanskje et inntrykk av meg som ganske sutrete, egosentrisk og konstant ute etter å krafse til meg goder?
Stemmer overhodet ikke. Se bare her - det tok ikke mer enn en times tid før jeg hadde buksert tigergutten min opp i sofahjørnet. Ærlig talt, jeg kunne ikke ligge der alene med pledd og puter og se ham vansmekte på snillesauen?

PS. jeg har forresten funnet et nytt godsted; gulvet på badet. Varmekabler sier jeg bare, det er livet altså. Men jeg tar ikke plysjgutten med dit altså, jeg er litt bekymret for at noen skal plassere ham i skittentøykurva. 

ES. Er dere klare for jul? Det er jeg! Klørne er klippet, hvilestillingen er finjustert og ønskelista er sendt via telepatiske evner til noe eller noen. Litt usikker på hvem som fikk den. Men om den svever rundt et sted over de høye fjellene i vest så kan kanskje noen tipse matmor om at jeg ønsker meg:
- leker med lyd
- mat
- leker uten lyd
- egen dundyne
- flere leker med lyd
- juleknask
- innedo
- enda flere leker med lyd


Juleklem, Laika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar