søndag 24. januar 2010

Tur for fruer og frøkner

Fruens gode venninne i Tigerstaden fylte år for noen uker siden, og etter det har man vært jevnt på telefonen for å forhøre seg om hvordan det er der oppe i neste tiår. Nå skal man jo ikke være altfor kjepphøy ettersom tiden nærmer seg her også. Men, vi lever altså usannsynlig dynamiske liv begge to ( haha) og sees ikke så ofte som vi burde. Vår gave til hverandre er derfor å dra på tur.Ikke som i ungdommen da vi fartet rundt i speideruniform med fromt blikk og lumske baktanker, men på bytur med nærhet til skobutikker og kaffebarer. Og som de überkule mødre vi er, tar vi småfrøknene med.Vi ble kjent da venninnen flyttet til Barndommens dal da vi var ti år, småfrøknene har kjent hverandre hele livet og har nøyaktig samme grad av ( manglende )impulskontroll. Alt ligger derfor an til en spennende helg i Stockholm, og om noen har gode tips om hva man bedriver sammen med syv år gamle tenåringer i denne fagre by så mottas tips med takk!
Ps: garnbutikker er også interessant, så kan man jo late som man helt tilfeldig går forbi og vil stikke innom en liiiiten tur.

3 kommentarer:

  1. Er du tankeleser?! Garnbutikken bør jeg innom å titte i, i det minste. Selv om jeg er en non-strikker blitt. :(

    SvarSlett
  2. Gurimalla! Da er dere Mødrene Godhjerta så det holder! Tror faktisk jeg hadde gjort det jeg kunne for å få kun venninnehelg! Hehe.. :-)

    SvarSlett
  3. Anita: jeg er altfor lite synsk dessverre!
    mykstart: to sett hjertevenninner, og noe av det nærmeste man komme en søster - da er det bare stas.(håper vi...)

    SvarSlett