tirsdag 21. april 2009

Middagsharmoni

For noen år siden satt de håpefulle klar med bestikk i hånd og så mor legge siste hånd på verket - spaghetti md kjøttsaus. Grunnet sultne barn og sliten mor var stemningen laber.
Mor tok spaghettikjelen og helte den friskt over i dørslaget som stod i vasken ( hvor ellers).
Dermed forsvant en hylskrikende Woody fra bordet og marsjerte opp på rommet mens tårene sprutet.
Queenie ble aktivisert med mat mens mor gikk på jakt etter den fortapte og forgråtte sønn.
Mellom sultne hulk ble elendigheten oppklart - fra bordet så han ikke dørslaget. Barnet hadde derfor koblet at mor i ren frustrasjon hadde helt all maten i utslagsvasken...

5 kommentarer:

  1. uffda, stakar!

    Du har så mange fine hverdagsgilmt!

    SvarSlett
  2. hahaha, nå lo jeg godt!
    Barn er herlige...

    SvarSlett
  3. FOR ei tullete mor! regner jeg med at han tenkte ;)

    Jeg har en kvalm spaghetti og kjøttsaus-historie. Neststørstesøster var bare baby og satt og tronet i vippestolen oppå bordet. Hun hadde akkurat fått mat, nå var det vi andre som skulle ha. Pannen med kjøttsausen ble satt på bordet og vi satte oss til. Da lener babysøster seg litt over kanten på vippestolen, kikker ned i kjøttsausen - og GULPER rett i sausen!

    Æsj!

    SvarSlett
  4. stakkar! Ikke rart han brast ut i gråt! :)

    SvarSlett
  5. Anaruh: Takk!
    HKH: Jeg ler jeg også, etterpå.
    Synline: Æsj!Den var ille. Hva gjør man da?
    HH:uff nei, men han kunne jo i det minste spurt meg, ikke bare rømt på rommet. Jeg var jo ikke sint.

    SvarSlett