onsdag 4. januar 2012

forsetter, setter, vorster?

Hmmm, jeg ser at matmor kuppet tilbakeblikket på 2011. Da skal jeg jammen ta meg av nyttårsforsettene!





Den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves...Det sa ihvertfall en fyr i Skipper Worse. For min del innebærer det at jeg skal bli flinkere til å vente på maten. 



Og så skal jeg fortsette å bekrefte min posisjon, i familien, her på bloggen og ikke minst; i gata vår. Det har vært et jevnt tilsig av hunder og katter. Det er greit, så lenge de er oppmerksomme på at jeg er sjefen. Og når jeg biter meg fast, ja da sitter jeg fast.


Til slutt, jeg må rett og slett slutte å by så intenst på meg selv. Litt er greit, men enkelte i huset påstår at jeg fremstår som lettere tøytete når jeg legger meg ned foran gud og hvermann.

Har dere noen gode forsetter? Eller kjenner dere noen greie settere jeg kan leke med? 
Og er det noe jeg har glemt, noe jeg burde fokusere på?

4 kommentarer:

  1. Lystige Laika gir lys i tilværelsen. Go, Laika!

    SvarSlett
  2. Fortsett å være deg selv du Laika, det liker vi, hilsen et medlem av "fanklubben".

    SvarSlett
  3. Herlig, Laika:)
    Har ingen nyttårsforsetter jeg...er perfekt faktisk;)

    Voff fra Kira:)

    SvarSlett
  4. Akeleiedamen: Voffsi!
    Anonym: Yeah, skal bjeffe det videre i systemet:-)
    Kira: Da er vi to! Jeg er umåtelig godt fornøyd med meg selv, men skjønner av visse innspill fra matmor at hun ikke alltid er helt enig.

    SvarSlett