fredag 30. oktober 2009

En høvding og hans hund

Syke barn mandag, tirsdag, onsdag og fredag har vært i overkant av hva Fruen synes passer seg når Høvdingen er på tur. Noe det blir mindre av i slike perioder, er turer med Laika. Fint da at dyret lufter seg selv, og kan jogge en myrlendt tur til nærmeste barnehage hvor det vanker vann og kos før mor kommer (b)ilende med stram maske og bånd. Kos får hun her hjemme også, men ingen ting, og vi gjentar ingen ting er som å få Høvdingen og hans tær hjem. Når han setter seg i sofaen er Laika raskt på pletten med bedende blikk og lønnlig håp om at sokkene ryker. Etterpå kan man godt la seg klø på magen og tigge om mere kos, mere kos, mere kos. Helt til alt har vært å forrykende festlig at man rett og slett må ut og skvette.

9 kommentarer:

  1. Hei til deg fru Storlien...
    Jeg synes det er fantastisk hvordan du (be)handler med hund, barn,mann,liv ,hus,dagligliv,ting og tang.......
    I Norge har jeg en katt (15 lange aar)...Her i Italia fikk jeg min lille hund (som nyfodt..han var utstott) en lang lekse med melkeflasker og sutter kom.....
    Jeg har aldri hatt hund tidligere..
    Jeg behandler ham som mine gutter, da de var smaa...det er kanskje galt...men min "lille" Rocky er idag en glad, stor hund, som minner meg om din Laika....

    SvarSlett
  2. Hihi...
    Synn jeg ikke leste innlegget ditt i går. Nå sitter jeg her med min vin og skulle slevfølegelig heller dukket opp på en dør med den;)

    Ha en fin kveld
    Klem:)

    SvarSlett
  3. HH: Hun kan vre herlig...
    Cristina: takk for det. Innimellom har jeg jo lyst til å skyte en og annen, men heldigvis har vi ikke våpen i huset!
    Ragnhild: Du skulle trasket over veien da vet du!

    SvarSlett
  4. This is really fascinating, You're an overly skilled blogger. I've joined
    your feed and sit up for in the hunt for more of your excellent post.

    Additionally, I've shared your website in my social networks
    Look at my website :: www.cheapnfljerseysnews.com

    SvarSlett
  5. Hello, I do think your web site may be having internet browser compatibility problems.
    When I look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it's got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, excellent site!
    Feel free to visit my website ... www.kioupedir.com

    SvarSlett
  6. Wow, incredible blog structure! How long have you ever been blogging for?
    you made blogging glance easy. The total look of your site is excellent, let alone the content!
    Here is my homepage :: www.customnfljerseysvip.com

    SvarSlett
  7. Hello, this weekend is good in favor of me, for the reason that this moment i am reading this enormous informative piece of writing here at my house.


    My web blog ... plus de tweet

    SvarSlett
  8. I believe this is one of the so much important
    info for me. And i am happy studying your article.
    However wanna statement on some general issues, The web site style is ideal, the articles is really nice :
    D. Good task, cheers

    my weblog; augmenter vues youtube

    SvarSlett