torsdag 30. juni 2016

sommerplaner

Vi har passert Jonsok og det er definitivt sommer. Jeg teller ned til avslappende dager og har laget en liten liste over sånn som skal være med på å gjøre dette til en flott ferie:

- Digital detox
Som om jeg klarer det...jeg svinser nok innom igjen snart, men i utgangspunktet er det nå ferie til første halvdel av august
- Bøker
Jeg skal lese "Det vokser et tre i Brooklyn", "Søstrene Makioka " og "The shining"
- Solfaktor
Jepp, jeg trenger solfaktor. Ikke bare fordi jeg bekymrer meg for hudens aldring men fordi vi skal til varmere strøk
- Håndarbeid
Joda, det er ferie. Men jeg klarer ikke å sitte fire uker uten å sy et sting. Jeg lover dere, om jeg ikke hadde hatt nål og tråd tilgjengelig ville jeg fasongflettet all fjellbjørk i mils omkrets.
- Gjengen
Mann, barn, bikkje, foreldre, søskenbarn og venner.
- Neglefil
Jeg savner å ha pene negler og myke fingre. Målet er å holde jobbingen på et slikt nivå at neglelakken holder i minst et døgn.
- Kaffe
svart kaffe utendørs. På en fortauskafe, på trappa her hjemme men aller best - pulverkaffe på hyttebenken.




Jeg ønsker dere en glitrende fin sommer og så møtes vi kanskje igjen på sensommeren en gang?


1 kommentar:

  1. Håper du har hatt en nydelig sommer, nå savner jeg oppdatering her inne :)

    SvarSlett