onsdag 7. desember 2011

Mokkabønne?

Alle har krav på en viss verdighet, å kunne ha en intimsone og sette egne grenser. Og joda, jeg vet at mine grenser kan være vanskelige å få øye på når jeg ligger på rygg og byr på meg selv av hele min sjel.  Men altså, når jeg er hos dyrlegen og blir klappet og kost med, og får ros fordi jeg er så snill og grei...da setter jeg veldig, veldig liten pris på at damene letter på halen min og uttaler seg om  mokkabønna jeg visstnok har der. Og blir det bedre når matmor forteller at hjemme går de edlere deler under navnet tortellinien? Nei tenk, det gjør det slettes ikke. Som alle andre tisper har jeg krav på respekt for edle deler og forståelse for at man kan være litt ekstra ømtålig visse uker i året.

2 kommentarer:

  1. He he, trodde dette skulle handle om julegodt, jeg. :-)

    SvarSlett
  2. Haha, nei. Men det er nok ei som kunne tenke seg noe godt før jul...

    SvarSlett