fredag 2. desember 2011

Den største lykken


Mye kan sies, skrives og menes om hva som er viktig i livet. Men i går kveld, da vi stod på flyplassen og tok imot en liten gutt som familie og venner har ventet på så lenge, da var det tindrende klart for Fruen hva som er viktig.
Om alle barn kunne bli møtt med en slik kjærlighet, være like ønsket og etterlengtet som han, da ville verden vært et bedre sted.
Heldig er han, lillegutten, som har fått denne familien. Og heldige er de som har fått akkurat ham etter denne ventetiden. Og heldige er vi som skal få være gudforeldre, bli kjent med ham og oppleve småbarnmagien enda en gang.

6 kommentarer:

  1. Å, så flott. Hvilken glede :-)

    SvarSlett
  2. Å, så flott! Regner med de har ventet i åresvis, må være fantastisk å endelig få hente og komme hjem:)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk - og så flott for dere at dere får være med.
    Tusen takk for kommentar hos meg!! Jeg har en bloggmail - men der skjer det aldri noe. Deg kjenner jeg jo så "godt" - så jeg sender deg en mail direkte fra min egen mail - så finner du ut hvem jeg er. Snakkes

    SvarSlett
  4. Og som bloggleser på sidelinjen: Så rørende at pelsen står rett ut og jeg får lyst å gråte en gledeståre.

    SvarSlett
  5. Så flott! Av og til er verden et godt sted, tenker jeg.

    SvarSlett