fredag 10. august 2018

a rose is a rose is a rose



Jeg pakket først med et lite strikketøy i kofferten, men så rasket jeg med meg noen påtegnede roser og et assortert utvalg broderigarn. Og i løpet av uka har jeg brodert  med ull( 1), silke( 2) og en liten kombinasjon ( 3).


 

Luksusprosjekt, rett og slett. Det er sjelden jeg bare broderer uten at det nødvendigvis skal bli noe.
Men selvsagt, jeg lurer jo på hva jeg kan lage av disse småprøvene - det er liksom for ille å bare la dem ligge.
Hmmm, kanskje fylle på i permen med prøvelapper som ble påbegynt på grunnkurs søm og tekstilforming i 1989? Hvis jeg ikke husker helt feil er det enkelte hvite felt der.

I dag er siste dag på Nordisk Dragtseminar og det er på tide å returnere til virkelighet, familieliv og systue. Snart starter skoleåret for noen, kurssesongen for andre og hverdagen skyter fart. da blir det fint å ha disse dagene friskt i minnet. Jeg skal skrive et siste blogginnlegg herfra og håper å få det ut i løpet av helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar