tirsdag 26. april 2016

Endelig

Altså, å komme hjem i kveld etter å ha avsluttet sesongens siste kurs og se første episode av sesong 6. Kan livet bli stort bedre?
Det er lettvint med Netflix og muligheten til å se en hel sesong på rappen, men jammen er det spennende å få servert en episode i uka også. Litt sunt også synes jeg, vi får ihvertfall god tid til å undres hvordan det går med de ulike personene i Game of Thrones. Sansa for eksempel, hun var en sutreputt i starten men begynner å bli ganske frisk nå. Kanskje hun blir en skikkelig heltinne og rusker opp i livet sitt?

Jeg kan takke Q for å ha oppdaget A Song of Ice and Fire. Hun dyttet meg inn i dette universet i fjor sommer og vi tilbrakte timer fordypet i hver vår bok og etterhvert foran fjernsynet. Min forutinntatte oppfatning om orgier i vold og sex viste seg å være feil og jeg innså at det var mer nyansert enn jeg hadde trodd ( det lønner seg ikke alltid å basere egen oppfatning av noe på hva andre mener).  Skuffelsen var stor da boka nummer seks ikke kom som annonsert i vinter, men den kommer når forfatteren er fornøyd. Inntil da nøyer vi oss med å lage egne teorier ( som vi vet ikke holder mål). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar