tirsdag 6. januar 2009

Start spreading the news

- we're leaving. Ikke i kveld, men snart. Til New York. Høvdingen og jeg, uten barn og bikkje i flere dager! Vi har, etter noen timers surfing, klart å finne et høvelig hotell, og forespørsel om Letterman-billetter er sendt rette vedkommende. Så nå venter og lengter jeg, og lengter og venter. Vi må innom et par museer, noen butikker eller flere, og jeg jakter på garnbutikker. Og da tenker jeg ikke typen Wholesale Acrylic Yarn altså. Så tips mottas med takk. Eventuelle tips om gode second hand / vintagebutikker er også populært da jeg tviler på at de butikkene som var bra for 14 år siden fremdeles er oppegående...

2 kommentarer:

  1. Vi fantnoen gode second hand i Thompson street i Soho. Prøv også Cafe Gitane i Mott street. God tur! :)

    SvarSlett
  2. Takk! Høvdingen er bekymret for at all koffertplass skal gå til bøker, så jeg får plassere ham ved et kafebord mens jeg tråler bruktbutikker.

    SvarSlett