søndag 4. januar 2009

Skole, snart!

Nå har vi hatt juleferie både lenge og vel. jeg lengter etter hele dager på systua, uten avbrudd av pepperkakespisende unger, gjester eller andre fristelser. I dag er Høvdingen og sønnen i slalombakken, og jeg har brukt en stor del av dagen på prosjekt " hyggelige aktiviteter for tenåringen på 6 år"... Nå spiller hun pc-spill og jeg skal sortere jobber etter leveringsdato og motivasjon, og tenke ut en middag som er samlende for familien. Huh, ikke spinatlasagne ihvertfall! Og så må før nevnte pre-teen overtales til fotoshoot i snøen for å vise juleproduksjonen.

2 kommentarer:

  1. Veldig bra du har startet med bloggingen! Satser på neste lørdag som vi snakket om, ja!

    SvarSlett
  2. Min første kommentar! henrykt!
    jeg gleder meg til lørdag.

    SvarSlett