mandag 6. november 2017

Broderikurs

  






Fredag prikket jeg mønster, klippet stoff i riktig størrelse og la alt i pene stabler.
Søndag stengte jeg meg inne på vaskerommet med åpent vindu og tegnet på i to timer.
Modeller er brodert, farger er sortert og tråder telt opp.
Og til helgen er det Innføring i Ullbroderi på Raulandsakademiet.
Rett etter helgen kommer det litt flere bilder, og stemningsrapport. Og ja, jeg er veldig heldig som får lov å holde slike kurs og møte så mange hyggelige og engasjerte mennesker.



3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det burde jeg vel ha nevnt...jeg tynner ut malingen med whitesprit og til tross for at jeg bruker den luktfrie varianten så blir det lukt.

      Slett
  2. Så deilig blomstermønstert :-)))
    Jeg ønsker deg mye glede. Det blir fint.
    Gleder meg å se noen resultater.
    Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett