torsdag 5. februar 2015

istedenfor kurs

Av litt forskjellige årsaker er det ikke kurs denne uka, så jeg har hatt god tid til å brodere kantebånd til dette livet fra Øst-Telemark. Og om noen tror det blir morsommere når du nærmer deg rapport 38 enn når du er i den spede begynnelse av rapport tre så vil jeg gjerne si - nei. Det er mye som er morsommere.
For eksempel å matche, så godt som mulig, neglelakk og bunadbroderi( ikke Telemark denne gangen, men Sunnmøre).

  

Eller man kan dra en liten tur til Tigerstaden og Bjørg Thordallsdottirs lansering av bok og vin.

  

Dessuten har det vært bursdag, og bursdag=kake. Og kaffe.
Og for å berolige de som eventuelt måtte tro jeg har flagget ut så vil jeg gjerne berolige dere. Det er ikke jeg som har vært på jobbreise i Vietnam og kommet hjem med kaffe.

  

  
Dessuten har jeg vært på trening og skjønt at jeg må vinkle knærne utover når jeg gjør knebøy.
Og jeg  har vært hos hudpleier som så stramt på meg og sa noe diffust om aldrende hud og fruktsyrepenslinger.

I tillegg har jeg gjort meg en del tanker om viktigheten av ryddighet innen fagopplæring og utfordringer en prøvenemnd kan støte på. Og det siste tror jeg det kommer et blogginnlegg om etter hvert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar