mandag 5. februar 2018

Rosa nummer fire

  

  

Det er ikke rart jeg eldes med lynets hastighet...ukene flyr jo forbi. Jeg synes ikke det er lenge siden jeg startet vårens dagkurs, men vips; i dag var det tid for andre kursdag.

På systua går det i bok og broderi. Jeg hører for tiden på I am Pilgrim av Terry Hayes, en bok som omtales som hardkokt actionthriller.  Kort oppsummert handler det om terroristen Saraseneren som har utviklet et våpen som kan utslette millioner av mennesker og agenten med kodenavnet Pilegrim som kanskje klarer å stanse ham. Jeg vet ikke hvorfor jeg kom på å laste den ned, og jeg hadde vel ikke tenkt at den skulle fenge så voldsomt. Men altså- jeg lytter og lytter og er nesten frustrert når jeg må legge den bort ( eller sy på symaskin).
Og herved tar jeg tilbake alle påstander om at jeg ikke liker krim. Jeg liker definitivt krim.
Og nå er det halvannen time igjen og jeg er så spent på hvordan det går. Joda, jeg regner med at vår menn pilegrim overlever, men jeg antar det blir en katastrofe eller to først.

Bildene er av Ørskogbunaden. Nå mangler bare gulltråd og perlegarn, så er livet ferdig.




3 kommentarer:

  1. "Nå mangler bare gulltråd og perlegarn, så er livet ferdig."

    Snakk om dramatisk slutt på et blogginnlegg ...

    :)

    SvarSlett
  2. Ja det kunne fort forstås i en annen betydning :-) Bortsett fra det - et veldig fint stykke arbeid du holder på med. Nydelige farger.

    SvarSlett
  3. Haha, nei huff...dette ble i overkant drastisk. Heldigvis er ikke livet helt ferdig :)

    SvarSlett