fredag 10. oktober 2014

i dag


Jeg klipper prøvelapper.
 40 stk i svart toskaft, 20 x 20 cm
20 stk blått toskaft, 20 x 20 cm
20 stk svart toskaft 8 x 15cm
20 stk blå klede 8 x 15 cm

Etterpå skal jeg klippe 20 stk i blå eller rød klede 20 x 20 cm

Og så skal jeg måle opp riktig mengde broderigarn av henholdsvis lin, kamgarn, kardegarn og gull.

Å klippe i ullstoff støver. Ikke sånn at det blir masse synlig støv, men et sånn begredelig lag av lo over det hele. Det blir lo på gulv og vegger, på nysmurte kinn og på linstoffet som også skal klippes i småbiter.

Fint lite å ta bilde av, fint lite å fortelle om. 
men dere - jammen bra det er helg! Jeg tror faktisk jeg skal pakke sammen NÅ.

2 kommentarer:

  1. God helg til deg. Her skulle jeg hatt vakt, men har vært forkjølet og syk i en uke så en barmhjertig kollega tok helgevakta og jeg skal pleie mitt syke legeme og forsøke å være mamma sånn ved siden av..

    SvarSlett
  2. Helg er en fin oppfinnelse! Jeg skal bare en tur på jobb i morra, så må vente med å slappe helt av til det! Men i morra kveld :)

    SvarSlett