onsdag 12. september 2018

Under opprulling, del to


Det går fremover...
Ikke akkurat rundt og rundt, men over, under, mellom og hit og dit. Alt som kan minne om oversiktlig garnhespe er nøstet opp og nå gjenstår selve tålmodighetstesten; sjefsfloka.
Med jevne mellomrom blir jeg fristet til å kaste resten av garnet men så tenker jeg at dette er straffen for å bare la hespa ligge ubrukt og så nøster jeg videre og håper å være ferdig i løpet av september.
Og da skal det strikkes sjal. Deilig, fnugglett blondestrikket sjal med telling på hver omgang.
Jeg må bare finne den ultimate oppskriften først..( det kan jo ta sin tid det også)


2 kommentarer:

  1. Det finnes mange nydelige sjal på Ravelry. Både gratis og kjøpeoppskrifter. Der har jeg funnet mønster til datterens bunadssjal.

    SvarSlett
  2. Takk for tips.
    Må inn og sjekke:)Må bare finne passordet...

    SvarSlett