torsdag 5. juli 2018

sesongslutt



  

Det gikk som det alltid går...jeg ankom kurset med skyhøye ambisjoner om live-blogging, heftige oppdateringer på instagram og insta-story.
Og så kommer jeg hjem igjen med syv bilder, en halvmotivert oppdatering på instagram og mange, mange fine minner fra fine dager med hyggelige og motiverte kursdeltakere.

       

                         

Og sannelig, dette sier jeg dere - om du har lyst til å holde kurs så bør du hive deg rundt, hoppe ut i det og prøve lykken. Jeg lærer noe nytt på hvert eneste kurs jeg holder. Noen ganger faglig relevant, andre ganger bare bare relevant. Jeg blir kjent med masse fine folk og jeg nye impulser. Og når jeg er på Raulandsakademiet får jeg masse ideer om kurs jeg selv har lyst til å gå på en gang i tiden ) må bare finne den tiden først).

Og dere, jeg vet det bare er torsdag men jeg ønsker dere god helg likevel. For jeg tar fri i morgen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar