onsdag 27. juni 2018

Mål for sommeren



  


Mål for sommeren:
A. Ikke kjøpe flere fine, fristende, flotte, fantastiske eller rett og slett superbillige & ekstremt nedprisete materialpakker til strikking, broderi eller andre håndarbeidsteknikker jeg kan eller har lyst til å lære meg.
B: ved akutte behov for å lage noe rett og slett bare gå gjennom et visst skap og finne et ( eller kremt, kanskje to eller tre) passende prosjekter som kan avsluttes. Eller påbegynnes...

Jeg vet ikke hvor ofte jeg har tenkt at nå skal jeg ha fri, jeg trenger ikke ha med håndarbeid, jeg får ikke tid, blablabla Og så ender jeg med å kjøpe noe som er helt greit, og bruke altfor mye penger på strikkepinner som jeg har maken til hjemme og irritere meg over at jeg ikke bare puttet noe påbegynt i kofferten. Men nå, nå har jeg med to prosjekt, egnet både for godt og mindre godt lys, og tar fri et par dager.


2 kommentarer:

  1. Åh, ta kopi av de dukene før du broderer. Så fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg har plansjene:) Den ene er et veggteppe - tipper det ender som pute. Jeg ser ikke helt for meg å ha broderte tepper i stua. Tror ikke enkelte andre i husstanden heller er så ivrige på veggbroderier:)

      Slett