tirsdag 31. mai 2016

nytt kurs eller ny kurs

 



Jeg var visst ikke helt ferdig med kurssesongen likevel, så nå lager jeg  modell og materialpakker til et lite introduksjonskurs i plattsøm. 

Jeg tenkte å bruke en sommerfugl som modell, den er fin og sommerlig, halve motivet kan broderes på kurset og resten kan være mengdetrening hjemme.

Og mens jeg syr lurer jeg litt på hva jeg skal jobbe med i fremtiden...For endel år siden var det et godt og riktig valg å flytte arbeidsplassen hjem og være til stede for de søte små. Nå er ikke det behovet like stort lenger, og mye av arbeidstiden tilbringes uansett i andre lokaler.
Kanskje er det på tide å endre arbeidssituasjon igjen?
Ikke at jeg vil slutte med kurs altså, men jeg er litt i tenkeboksen på hva annet jeg skal gjøre. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar