tirsdag 4. januar 2022

Hei 2022

 



Men altså. dette går jo ikke...

41 innlegg i hele fjor, og et eneste innlegg i desember? Og når det innlegget i tillegg har det noe misvisende navnet Snart er det vår kan jo noen og enhver bli forledet til å tro at bloggen er død. Jeg har vært i tenkeboksen og lurt på om jeg skal fortsette eller ikke, og jeg har vel bestemt meg for å legge ned. Men så har jeg vært en ekstra runde i tenkeboksen og ombestemt meg igjen. 

Så, vi forsøker igjen. Hei hei 2022 -måtte du bli et oppløftende år for bloggen. 





2 kommentarer:

  1. Det er så hyggelig at du er innom og blogger av og til! Behøver lista ligge så høyt, da...? Jeg ville savnet deg om du la ned :)
    Hilsen trofast leser som sjelden kommenterer ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt poeng, og det er vel der jeg har landet også. Det trenger ikke være vettugt og langt hver gang. Jeg tror jeg skal gå tilbake til begynnelsen og ikke ta det fullt så høytidelig hele tiden:)

      Slett