fredag 10. mai 2019

fredag og fine lommer

Fredagsfølelsen begynner å sige på og jeg er klar for frihelg. Etter en vinter og vår med helgekurs og andre helgesamlinger har det vært godt med to frihelger på rad (noe som ikke har skjedd siden begynnelsen av januar).
Jeg kommer sikkert til å sy litt, men tror også jeg skal få fart på strikkepinnene igjen ettersom det ligger et par-tre (fire-fem) påbegynte prosjekt til modning.
Noen av dere skal kanskje ta siste innspurt på bunadene til de håpefulle denne helgen: fikse falder, heve på skuldre, ut eller inn i livet. Og noen skal kanskje bråmontere noen litt større prosjekt , for vi kan vel være enige om  at 17.mai ofte kommer itt tidlig.

Men altså, om det er noen av dere som har mannsbunad med lommer på helgens arbeidsliste vil jeg si en ting. Jeg sier det gjerne på kurs, men en god ting kan ikke sies for ofte så vi tar den her også:

Husk at det er tynt skille mellom passepoilerte og passe spolerte lommer.




God helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar