fredag 29. september 2017

dagens blomst


Sjelden har det vært så storveis godt å avslutte en arbeidsuke...To kurs, oppstart av og tilsyn på en svenneprøve. Og uendelig mange timer halvveis liggende på sofaen, for å lade opp som det så fint heter. Ryggen er fin, ganglaget tvilsomt og jeg har lånt krykker.
Heldigvis har jeg garn, nål og tråd av ymse kvaliteter lett tilgjengelig når jeg blir lei av å google sykdomsforløp, hvor lang tid det tar å bli kvitt en prolaps og andre skrekkscenarier. 

God helg forresten,, og god høstferie til dere som skal ha det. Jeg er sååå glad for at jeg ikke bestilte den der togturen til Stockholm:) 

1 kommentar:

  1. Jeste li na crnoj listi? Boreci se za osobni zajam? Je li vaša prijava bila odbijena zbog niske ocjene kredita? Preuzeo? Dostupnost? Ali znaš da si možeš priuštiti ovaj zajam. Zajmovi odobreni u 12hours, možete nas poslati e-poštom na collinsguzmanfundings@gmail.com

    SvarSlett