lørdag 30. november 2013

Spørsmål og svar, del 1


  1. Værsågod, her er svarene på del en av spørretimen:
  2. Etter at jeg omsider skjønte hvordan jeg enkelt klipper og limer inn teksten uten å få med diverse profilbilder gikk det hele som en lek ( blindebukk? ). 

  3. Veldig koselig blogg!
    Hva stemmer du?
    Hvordan ser du for deg livet ditt om ti år?
    Hva har det å blogge gitt deg?
    - Jeg stemmer. Ikke helt på midten, og heller ikke så veldig langt ut på siden. Enkelte bloggere vil ikke oppgi hva de stemmer fordi de har så stor påvirkningskraft…jeg sier ikke hva jeg stemmer fordi jeg stemte på et parti hvor jeg e renig i det aller meste, og så er det en sak jeg  er dypt uenig i. Og den har jeg ikke lyst til å forsvare…
    Livet mitt om ti år? Nja, jeg er ganske dårlig på langtidsplanlegging altså. Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke sitter hjemme og syr lenger . Jeg trenger en mer stabil jobb og behovet for at mamma er såpass mye hjemme som jeg har vært blir gradvis mindre.
    Hva jeg har fått av å blogge…En bok… Jeg har ikke fått noe særlig i målbar verdi, men jeg har fått noen nye venner, jeg har fått både mindre og større respekt for sosiale medier og jeg har fått en del kunder. 

    Skal vi ta en kaffe en dag :-)?
    Ja, jeg vil veldig gjerne drikke kaffe en dag! 

    Hehe;) Ler du ofte?
    Skulle gjerne tatt en kaffe med deg, ja… Men du bor jo litt lang vekk! Uff.
     - Vet du, et av målene mine er å le mer, være gladere. ikke bare sånn lun og god på godværsdager, men rett og slett glad. Og begeistret. Jeg jobber med saken, jeg er ikke en utpreget sprudlende person så jeg har litt å jobbe med.
    Og ja, gjerne kaffe! 

    Er du glad i sko?
    - JA. jeg er veldig glad i sko. Men jeg var flinkere til å bruke skoene mine før, nå er jeg blitt mer opptatt av bekvemme sko. Huff. 

    Hei!
    Jeg lurer på hvordan/om ditt forhold til håndarbeid har forandret seg etter at det ble ditt levebrød. Sitter du med strikketøy i sofakroken om kvelden etter en dag på systua?
    Takk for fantastisk koselig blogg!
    /Carin
    - Jeg lager altfor lite! Ofte er jeg drittlei når jeg er ferdig på jobb, eller jeg tenker at om jeg først skal lage noe så kan jeg lage noe jeg får betalt for ( nå høres jeg  selvsagt utrolig kjip ). jeg savner håndarbeid som hobby, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sneket det inn i ivet mitt igjen. Antakelig må jeg bytte jobb:-)


    Og dere andre, dere får også svar! Og takk til dere som takker for en hyggelig blogg! Takk, takk, takk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar