mandag 2. oktober 2017

Fritt broderi



Jeg øver meg på fritt broderi, altså at jeg tegner opp noen linjer og jobber meg utover, bortover, eller tversover. Og hver gang, samme hvor konsentrert jeg er og hvor bestemt jeg er på at jeg ikke skal ende i en blomstereng - hva skjer?
Joda, jeg sitter glad og fornøyd og syr kronblader.
Nå skal jeg utfordre meg selv; jeg skal sy noe annet. Noe som er kjemisk fritt for rosatoner og sarte blomster. For å gjøre det ekstra vanskelig skal jeg bannlyse hjerter også.

Oh, gruer meg allerede!

3 kommentarer:

  1. Gitt din erfaring med å brodere kronblader, les antall bunader, er det kanskje ikke så rart ;-) Blomsten er vakker. Nydelige farger brukt. Tilbake i tid broderte de vel på frihånd når bunader skulle broderes. Jeg tenker på det når jeg sitter og syr, helt avhengig av å følge strekene som er påtegnet ��

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, det var jo faktisk en god tanke - at det er bunadbroderiene som slår igjennom. Jeg har vel følt at jeg har stagnert litt i disse blomstene og tenkt at jeg må utvide litt.
      Så takk:)

      Slett
  2. Hallo,
    Leter du etter et anerkjent og akkreditert privatutlånerfirma som gir en livslang mulighet? Vi tilbyr alle typer lån på en veldig rask og enkel måte, personlige lån, billån, boliglån, studielån, virksomhetslån, investeringslån, gjeldskonsolidering og mer. Har du blitt nektet av banker og andre finansinstitusjoner? Trenger du et konsoliderings- eller boliglån? Se ikke lenger som vi har her for å gjøre alle dine økonomiske problemer til en fortid. Vi tilbyr lån fra 5000 dollar til 50.000.000 dollar ved svært høye rentesatser på 2%. Kontakt oss i dag via vår e-post nå, og vi vil gjerne gjøre dine økonomiske problemer og tidligere ting, Ingen kredittkontroll kreves, 100% garantert.
    Send oss e-post: (albakerloanfirm@gmail.com).

    SvarSlett