fredag 17. april 2015

kveldskaffe



Jeg visste det jo...I det jeg stod med den halve koppen med kald kaffe, kvart på ni i går kveld, koppen jeg skjenket opp like før kurset startet klokka seks, at den skvetten burde jeg ha helt i vasken og ikke i meg selv...

Kveldskaffe har vist seg å være mer effektivt enn all verdens vekkerklokker, så i dag startet dagen brått og brutalt kl fem. 
Før ungene og bikkja stod opp hadde jeg brodert i halvannen time, vasket en maskin med klær, drukket kaffe og rukket å bli skikkelig selskapssyk.  

Det er fint med en slik stillestund om morgenen, en liten oase med nål og tråd, varm kaffe og radioen på så lavt, så lavt.

Jeg ønsker dere en fin fredag ( og så lurer jeg på om jeg kanskje skal ta en aldri så liten kåbbåistrekk på sofaen).


2 kommentarer:

  1. Fem var da umenneskelig tidlig! Godt gjort å klare være så effektiv så tidlig. God helg :)

    SvarSlett
  2. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett