mandag 1. juli 2013

sommer og sol



Det er sol dere! Og sommer! Og det er såååå fint å ligge ute.

Og så vil jeg bare si dette; nå er jeg snart seks år. jeg har funnet meg selv og min stil. Derfor slår jeg fast at 
A: det er helt greit å ligge i stramt bånd. Da fremstår jeg som veldig våken og voktende og kan sprette opp hvis noe skulle nærme seg ( en is for eksempel, eller en katt ). 
og
 B: jeg slapper ikke av på gresset. Skrekk og gru, da ser jeg jo aldri hva som nærmer seg av småkryp både med og uten bein. Jeg hviler på steinene og så tar jeg noen nødvendige ærend bort på gresset. 

Til slutt vil jeg gjerne ønske dere en fortreffelig sommer. Jeg tar ferie nå. 
Og dessuten kan hun der matmor ta seg av bloggen sin selv. Ærlig talt, her planlegger de tre ukers feriekoloni for meg mens de selv sitter og fråtser i nettsider om hoteller og outleter i det ganske utland. 
Jeg mener, er vi sammen så er vi sammen. En gjeng. Hele tiden.
Enkelte mennesker burde virkelig ikke ha hund. 
Kanskje jeg burde skaffe meg min egen lille gjeng? Små valper? 
Hadde vært til pass for dem. 

Huff nei. Nå ble jeg lei. Jeg tror jeg velter meg ove rpå siden og soler meg litt til.

God Sommer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar