lørdag 4. februar 2012

fra ovnskroken

Jeg beklager om jeg har vært fraværende den siste tiden.
Det skyldes at det meste av tiden tilbringes på rygg foran ovnen. Der steker jeg meg langsomt og blir stadig rødere på magen.
Jeg håper dere har full forståelse for at dette er en stilling som vanskelig lar seg kombinere med skriving.
Som dere ser er jeg nå i det minste funnet sittestillingen, så om jeg i tillegg får gehør for at skriving bør kunne foregå foran ovnen er jeg nok tilbake i fin stil før dere vet ordet av det.
Enn så lenge - ha en strålende helg. Og om dere har kjæledyr; pass godt på de i kulda og gi dem et pledd de kan kampere på foran peisen ( hint, hint).

1 kommentar:

  1. Fint bilde av deg, Laika:) Og matmor har vært på kurs, ser jeg:) Helrig for henne med litt alenetid:) Du passa vel godt på familien mens hun var borte?

    Trine, Kira hilser til deg:)

    SvarSlett