onsdag 4. november 2009

Rystet og rørt!

Fruen er i sjokk! Rett og slett! ifjor må det ha vært, var Fruen med og stemte på årets blogg hos Esquil. I dag oppdaget hun til sin skrekkblandete fryd at hun selv er nominert, Eller, ikke direkte finalen da men det er i allefall mulig å stemme Fru Storlien frem til en finaleplass. Det ikke spesielt velutviklede konkurranseinstinktet kviknet til, og med fare for å komme for sent på møte må denne appellen klapres ned - Stem, stem, stem!
La Fruen klapre rundt i hjemmet et døgn til og håpe på dette, for vet dere hva- det hadde vært skikkelig moro å komme til finalen altså!
Gjør så her: Besøk Esquil, og gi din varme stemme til fru Storlien ( bass, sopran alt, whatever...)

Update: Det gikk ikke Fruens vei, men jammen var det moro å bli nominert. Takk til den som gjorde det, og takk til dere som stemte på Fru Storlien!

4 kommentarer:

  1. Og stemme er naturligvis gitt... Heia, heia!

    SvarSlett
  2. Du har fått en altstemme herfra. Jeg har vært så slapp med blogging i det siste at denne kåringa har gått meg hus forbi. Så du har faktisk fått min eneste avgitte stemme. Ikke dårlig det!

    Vel fortjent til en hyggelig frue.

    SvarSlett
  3. Da har jeg gjort min borgerplikt!
    Lykke til - hard konkuranse da...

    SvarSlett
  4. Det er virkelig velfortjent. Jeg liker bloggen din kjempegodt.
    Du skriver så godt på en humoristisk måte.
    Klart jeg stemmer på deg!
    LYKKE TIL !
    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett