tirsdag 6. august 2019

Sesongstart

Hvert år, når skisesongen starter og eliten møtes der det er snø er det snakk om å prikke inn formen. Så vidt jeg har skjønt er det lurt å være i ganske god men ikke for god form slik at det blir en stigning utover vinteren. Jeg tror vi kan slå fast at jeg har truffet ganske godt etter årets ferie. Det er ihvertfall gode muligheter for progresjon.
Ikke fordi jeg ikke har jobb, for her skal bunader monteres og syes om, jeg skal brodere og lage planer for et par kurs. Men  når du sitter der og skal begynne å jobbe og kjenner duften av fersk kaffe fra kjøkkenet er det lett å ta en tur ned og snakke litt med hun som fremdeles har sommerferie ( for alle vet jo at tenåringer ikke kan tenke seg noe bedre enn munter morgenpassiar med mor).




Jeg skriver lister og trer nåler og følger alle mine egne supertips for å komme i gang med arbeidsdagen. Hittil går det ikke helt etter planen...

Jaja.Det pleier å gå seg til, så jeg tror bare jeg skal ta meg en kopp kaffe og sjekke facebook ( og twitter, instagram, Aftenposten og et par-tre nettaviser ) før jeg tusler opp på systua igjen. 

Ha en fin arbeidsdag forresten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar