søndag 31. januar 2021

dagens plan

 


Ifølge almanakken skulle jeg akkurat nå stått glad og fornøyd og undervist engasjerte kursdeltakere om ullbroderiets gleder.  Av årsaker som er kjent for de fleste ble det enda en frihelg. 

Jaja. På med piggsko (som bråker noe helt hinsides )og ut og gå i sola før jeg fortsetter prosjektet med å planlegge amputert kurssesong.  Jeg har vært bekymret for at jeg skal bli altfor godt vant og kutte ned på helgekursene når verden blir mer eller mindre normal igjen, men jeg tror ikke det. Selv om frihelg etter frihelg er ganske stas savner jeg å undervise.

PS. Jeg har blitt lei av at kommentarfeltet fylles med reklame for kjipe lån og varer med tvilsom helsemessig gevinst så jeg har innført godkjenning av kommentarer. Kommentarer blir lest, og så sant du ikke skal selge noe ræl blir kommentaren din godkjent. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar