søndag 30. august 2020

Sting, sting, sting


 Noen ganger, når jeg riktig skal kose meg og ikke har noen store prosjekter på gang finner jeg fram litt stoff, litt broderigarn og en skikkelig god nål og setter i gang. Det medfører at jeg har en og annen ikke spesielt vellykket ufo liggende, men noen ganger blir resultatet til å leve med. 

Noen ganger tar jeg opp og broderer på nytt, andre ganger fyller jeg på med flere sting. Som her, hvor jeg la inn kontursting mellom feltene i plattsøm. Tro du meg, det hjalp. 

Legggsømmen er forresten sydd med et chenillegarn jeg kjøpte på slutten av nittitallet. Jeg velger å se på det som et bevis på at selv det mest ukurante garnnøste kan komme til nytte en vakker dag. Hva jeg skal bruke de resterende 49, 70 grammene til et mer usikkert...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar