torsdag 25. oktober 2018

Siden sist




Siden sist har jeg:
- vært en liten tur i Barndommens dal
- oppdaget at lukten av ungdomsskole er helt uforandret etter noen&tredve år
- hatt et kurs i bunadbrodering og planlagt noen nye kurs
- lest to bøker og tenkt at disse må jeg skrive litt om

Og -  jeg har begynt å innse at selv om jeg rasler aldri så innbydende med yoghurtbegerlokk kommer jeg aldri til å høre det velkjente klasket av hund-som-hopper-ned-fra-seng etterfulgt av galopp ned en trapp og rundt et hjørne.

 


Jeg hadde helt glemt dette veggmaleriet midt mellom smia og snekkersalen, men jammen gav det en fin liten retur til ungdomstiden. Hmm, håper forresten veggen er satt inn med et eller annet stoff slik at fargene bevares selv om det blir vasket...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar