onsdag 9. august 2017

snart er det høst


Jeg har drukket te
og tent lys ( dog ikke duftlys)
og bakt brød
og sittet i sofaen og lest
mens det regner og regner og regner

Jeg har gledet meg over at skogbrannfaren trolig er minimal
og at det er ubeskrivelig grønt ute
Og jeg har tenkt på at det har vært en fin sommer
og at året er slik -
etter sommer kommer høst

men ærlig talt - allerede nå?

Jeg kjenner at det ikke er noen vits i å prøve meg på mer positivitet akkurat nå,
jeg følger Laikas eksempel og går i hi





2 kommentarer:

  1. Åååååå, men høsten er jo best! Jeg begynner å glede meg for alvor nå. :-) 15. august erklærer jeg alltid høsten for åpen <3 I dag handla jeg inn telys og et kubbelys i en fin mørk burgunder høstfarge - det blir så bra! :-D

    SvarSlett
  2. Ha ha, jeg hadde mest lyst til å fyre i peisen her en kveld. Men så kom sommeren litt tilbake igjen. :-)

    SvarSlett