tirsdag 11. juli 2017

Siste innspurt



Det nærmer seg ferie, og det  er alltid litt av hvert å ordne i siste liten.. Dagens plan er å finne det ultimate strikketøy for bilkjøring. Jeg har ikke mange krav, men de få jeg har er muligens litt vanskelige å kombinere:
- ikke være for avansert slik at jeg må telle hele tiden
- ikke for enkelt slik at jeg sovner
- ikke for stort slik at det fyller for mye i kofferten
- ikke for lite slik at jeg blir ferdig med en gang
- ikke loe, røyte eller på andre måter sette irriterende spor i bilen

Hmmm, når jeg tenker meg om kan jeg kanskje nøye meg med å putte tre-fire rundpinner i kofferten og legge inn knitmap.com  som bokmerke på mobilen. Ikke fordi det gjør valget enklere, men fordi det bare utsetter hele valget...
Apropos mobil - i helgen fikk jeg den førstefødte til å skifte mobil for meg. Nå har jeg gått fra min med smadret skjerm til yngstebarnets avlagte. Håpet er å finne ut av hvordan mobilblogging foregår fra ny mobil, og å finne ut av hvordan jeg regulerer lyd og lys samt blir kvitt endel varslingslyder. Og ja, fjerne et filter jeg la til på kameraet...Heldigvis er tidligere eier tilgjengelig for bistand.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar