fredag 3. juli 2020

Sommerferie



Sommerferie

Jeg har med tursko og turbukse, ullgenser og badedrakt, sprayplaster for såre hæler, solfaktor og myggspray, bøker, broderi, strikketøy og spikkekniv.
Kort sagt er jeg klar for norsk sommer uten altfor mange planer. Først var det litt uvant å ikke ha en eneste flybillett eller en eneste by å google embroidery shop, haberdashery eller best yarn shop i. Men så er det egentlig mest fint. Vi skal jobbe litt, kjøre et studentflyttelass til en ny by og ta dagene som de kommer. Skikkelig ferie.

Jeg ønsker dere en fin sommer, og så sees vi om ikke altfor lenge.

PS.
Jeg har lastet ned en app som heter BookBites og kan nå låne e-bøker og lydbøker fra mitt lokale bibliotek. Helt genialt, for selv om bøker er best i papirutgave så er det noen ganger mer praktisk med en liten mobil i veska.





1 kommentar:

  1. God ferie! Jeg har ei ukes jobbing igjen, og så er det endelig min tur. :)

    SvarSlett